Liikumisraskustega klientidele ja lapsevankritega sisenemine maja tagumisest uksest.
Invaparkla asub perearstikeskuse hoovis.
Meie pereõdelel ja perearstidel on õigus katkestada telefonikõne, kui te kasutate agressiivset ja solvavat kõnemaneeri. Ootaem teie kõne uuesti, kui olete rahunenud ja suudate viisakalt suhelda.
VASTUVÕTULE REGISTREERUMINE
Pirita Perearstikeskusesse tulles on alati vajalik eelnevalt registreeruda, nii pereõe ja perearsti vastuvõtule kui ka protseduuridele tulles. Ilma vastuvõtuajata kohale ilmudes ei saa me teile tagada korrektset vastuvõttu ning ei oska ennustada teile ooteaega. Erandiks on eluohtlike terviseseisunditega pöörduvad patsiendid, keda teenindame väljaspool järjekorda.
Ägeda haigestumise (püsiv kõrge palavik, valu jms) korral palume pöörduda pereõe poole telefonitsi, kes leiab teile vastavalt teie kaebustele sobiva aja vastuvõtule. Kui tegemist on väga ägeda kaebusega, nagu hingamispuudulikkus või äge valu, siis kutsuge kiirabi.
Vastuvõtule registreerimisel palume lühidalt täpsustada oma tuleku põhjust, et saaksime teile pakkuda sobivaima aja. Mitme pereliikmega vastuvõtule tulles palume broneerida igale ühele eraldi aeg. Vastuvõtule saab aega broneerida telefonil 6061670 või e-Perearstikeskuse kaudu.
Kui probleem on möödunud või te ei saa broneeritud ajal vastuvõtule tulla, siis palume meile sellest esimesel võimalusel telefonitsi teada anda. Sel juhul saame aega mõnele teisele abivajajale pakkuda. Mitteteatamine põhjustab kunstlikult pikenevaid ootejärjekordi ning samamoodi pikeneb teie enda järgmine ooteaeg vastuvõtule pääsemiseks.
E-NÕUSTAMINE
Nõu võib küsida e-Perearstikeskuse kaudu. Alati ei pruugi aga kirja tel saadud infost piisata ning vajalik on tulla vastuvõtule.
Ravikindlustuseta inimestele e-nõustamist ja telefonikonsultatsioone ei tehta.